"De juiste kennis op het juiste moment. Zonder administratieve rompslomp en risico's."
Breed inzetbaar, allround en van meerdere markten thuis. Naast diensten op het gebied van vastgoed, heb ik een brede kennis en ervaring in huis. U kunt mij onder andere inschakelen voor (interim) klussen op het gebied van (financiële) administratie, bestuursondersteuning en personeel & organisatie.
Als nauwkeurige en georganiseerde administrateur ben ik verantwoordelijk voor het beheren van de (financiële) administratie van diverse opdrachtgevers. Met een scherp oog voor detail zorg ik ervoor dat alle financiële transacties accuraat worden vastgelegd en verwerkt. Ik heb ervaring met boekhouding, facturatie en debiteuren- en crediteurenbeheer en ben vertrouwd met het opstellen van financiële rapportages. Ik werk efficiënt en draag bij aan een solide financiële basis voor mijn opdrachtgevers.
Als bestuurssecretaris bied ik een breed scala aan werkzaamheden die erop gericht zijn om het bestuur van een organisatie efficiënt en effectief te laten functioneren. Mijn verantwoordelijkheden omvatten het beheren van bestuurlijke processen en het ondersteunen van bestuursvergaderingen. Ik waarborg de naleving van wet- en regelgeving en ondersteun bij strategische besluitvorming door het verstrekken van relevante informatie en advies. Mijn discreet en proactief optreden draagt bij aan effectief bestuur en organisatorische transparantie.
Als P&O adviseur ben ik gespecialiseerd in personeelszaken en organisatieontwikkeling. Mijn werk omvat het adviseren en ondersteunen van het management en medewerkers op het gebied van HR-beleid en processen. Mijn werkzaamheden omvatten onder meer het opstellen beleidsdocumenten, overeenkomsten en het verwerken van de personeelsadministratie. Met mijn organisatorische vaardigheden en oog voor detail draag ik bij aan een soepele uitvoering van HR-processen binnen de organisatie.